Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, когато тя му е доставена при едно от следните условия:
Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от клиента и това може да се установи чрез сравняване на буквите и символите от заявената и доставената стока.
Цената, която клиентът следва да заплати, не съответства на дължимата цена.
При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.
Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените артикули. Връщането се допуска при следните условия:
Заявката за връщане на стоката е подадена писмено на посочения от "ОХ-МИРО" ООД електронен адрес за кореспонденция, в срок не по-дълъг от 7 работни дни, считано от датата на получаване на поръчката. Заявката трябва да съдържа лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката;
Стоката е в добър търговски вид, оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от "ОХ-МИРО" ООД – фактура, касов бон, гаранционна карта (ако е била издадена такава), приемо – предавателен протокол;
Клиентът съгласува с представител на "ОХ-МИРО" ООД адреса, на който "ОХ-МИРО" ООД желае да получи обратно стоката;
Клиентът заплаща всички разходи, свързани с транспортирането на стоката до посочения от представителя на "ОХ-МИРО" ООД адрес.
"ОХ-МИРО" ООД си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.